Weblocus logo - z nami klienci zarabiająCertyfikat Google Analytics QualifiedCertyfikat Adwords Qualified Professional Google
Strefa klienta
 
 
 
 

Link Popularity

Link popularity jest miernikiem oceny ilości i jakości linków prowadzących do danej strony internetowej.
Internal link popularity odnosi się do liczby linków na stronie, które linkują do konkretnego adresu URL.
External link popularity odnosi się do liczby linków zewnętrznych wskazujących na konkretny adres URL.

Dzięki temu ustala się ranking stron w wyszukiwarkach. Obecnie najlepiej mieć jak najwięcej wartościowych linków, czyli tych które zawierają unikatowe treści.

Ilość zaindeksowanych przez wyszukiwarkę linków do danej strony można sprawdzić wpisując: link:http://adres_strony.pl

zobacz pozostałe wyrażenia

Case Studies

SEM motorem kampanii sprzedażowej DnB NORD
Kampania PPC osiągnęła współczynnik konwersji aż 11,2%, co dało blisko 19-krotnie lepszy wynik od prowadzonych równolegle kampanii display'owych.

Kontakt

Skontaktuj się z naszym doradcą

Tel.: +48 71 78.68.952
E-mail: kontakt@weblocus.pl


Jacob’s Creek
 
 
Kontakt    |    Mapa serwisu    |    Polityka Prywatności
© 2008 Weblocus, ul. Krakowska 180, lokal nr 207, 52-015 Wrocław, tel. +48 71 78.68.952
Adv.pl
 
ft