Weblocus logo - z nami klienci zarabiająCertyfikat Google Analytics QualifiedCertyfikat Adwords Qualified Professional Google
Strefa klienta
 
 

Oferta

Co to jest PPC?


Reklama płatna w wyszukiwarkach. PPC obejmuje planowanie, tworzenie i stałą obsługa wraz z optymalizacją kampanii płatnych w wyszukiwarkach.

Dlaczego warto inwestować w kampanię PPC?


1. Trafiasz do targetu – możesz określić, przy jakich wynikach wyszukiwania pojawi się Twoja reklama. Dzięki temu dociera ona do internautów, którzy są w pełni zainteresowani Twoją ofertą, a zatem jest o wiele bardziej skuteczna niż klasyczne formy reklamy on-line takie jak banery czy e-mailing.

2. Płacisz tylko za efekty, czyli dopiero kiedy internauta kliknie w Twoją reklamę. Za to, że ją jedynie przeczyta, nie płacisz ani grosza.

3. Szybko reagujesz i osiągasz rezultaty – Twoje reklamy mogą pojawić się w wynikach wyszukiwania już w parę godzin po rozpoczęciu kampanii. Możesz reagować na bieżąco i osiągać coraz lepsze efekty, bo płacisz tylko za rezultaty.

PPC według Weblocus


Świadczymy kompleksowe usługi PPC (pay per click), dzięki którym zarabiasz w Internecie. Zamawiając u nas reklamę PPC otrzymujesz wymierne efekty i możesz skorzystać z najbardziej dogodnego dla Ciebie modelu rozliczeń.

Przy stałej współpracy wraz z usługą płatnych linków otrzymujesz:

• Bezpłatny dostęp do systemu monitorowania współczynnika konwersji – masz więc kontrolę nad efektami. Możesz sprawdzać ruch generowany przez płatne linki na Twoim serwisie oraz osiągany współczynnik konwersji. Dzięki temu wiesz dokładnie, ile osób wykonało działanie po wejściu na Twój serwis z wyszukiwarki.

• Bezpłatne, comiesięczne konsultacje – przedstawiamy Ci efekty naszych działań, podsumowujemy osiągnięte cele i wspólnie opracowujemy zgodną z Twoimi oczekiwaniami strategię.

• Rozliczanie tylko za efekty – z nami zarabiasz, bo płacisz tylko za zrealizowane cele!

Analizy ROI


ROI (ang. Return on Investment) jest to wskaźnik wyznaczający rentowność inwestycji, zwrot z poniesionych na reklamę kosztów.
ROI = (zysk z kampanii – koszt kampanii) / koszt kampanii x 100%
Obliczenie wskaźnika ROI da Ci odpowiedź na ważne pytanie: ile pieniędzy zarobisz wydając określony budżet na kampanię.

Modele rozliczeń


Rozliczenie za prowadzenie kampanii

Otrzymujemy wynagrodzenie, jeżeli cele ustalone wspólnie na początku współpracy zostaną osiągnięte.

Rozliczenie za generowany ruch

Płacisz tylko za ilość wejść na Twój serwis. Kwota uzależniona jest od długości trwania kampanii, słów kluczowych, pod którymi pojawią się płatne linki oraz ustalonego pułapu kosztu, jaki możesz ponieść za kliknięcie (tylko w przypadku płatnych linków w Google).

Rozliczenie za akcję wykonywaną przez osoby przekierowane z wyszukiwarek

Rozliczasz się za konkretne działanie internauty na Twoim serwisie – złożenie zamówienia/zapytania, wypełnienie formularza itp. Po ustaleniu słów kluczowych, strategii emitowania reklam i pożądanych zachowań internautów dążymy do wygenerowania jak największego współczynnika konwersji.

Współpraca z nami opiera się na przejrzystych zasadach i wymiernych korzyściach, dlatego jest przyjemna. Dlatego też wielu Klientów, którzy zdecydowali się powierzyć nam swoje projekty, powraca, aby realizować z nami kolejne.

Zobacz nasze case studies>>

Już dzisiaj możesz zacząć z nami zarabiać. Czy warto tracić czas?

t: 71 786.89.50
m: + 48 728.474.403
e: j.kozlowska@weblocus.pl

 


Case Studies

Kampania Weblocus dla Winiary.pl
20 groszy kosztowało pozyskanie wejścia z Google na Winiary.pl

Kontakt

Skontaktuj się z naszym doradcą

Tel.: +48 71 78.68.952
E-mail: kontakt@weblocus.pl


Jacob’s Creek
 
 
Kontakt    |    Mapa serwisu    |    Polityka Prywatności
© 2008 Weblocus, ul. Krakowska 180, lokal nr 207, 52-015 Wrocław, tel. +48 71 78.68.952
Adv.pl
 
ft