Weblocus logo - z nami klienci zarabiająCertyfikat Google Analytics QualifiedCertyfikat Adwords Qualified Professional Google
Strefa klienta
 
 

Oferta

Co to jest SEO?


SEO to pozycjonowanie naturalne wraz z optymalizacją serwisu, analizami użyteczności stron i szczegółowymi raportami efektów.

Pozycjonowanie naturalne to proces podnoszenia i utrzymywania wysokiej pozycji serwisu w rezultatach wyszukiwania wyszukiwarek. Podstawowym celem SEO jest maksymalizacja ruchu na stronie www bezpośrednio z wyszukiwarek. Jest to obecnie jedna z najbardziej skutecznych form reklamy on-line.

Dlaczego warto inwestować w SEO?


1. Wyniki naturalne są dobrze widoczne dla wszystkich internautów.
Pierwsze 3 widzi aż 100% użytkowników!

2. Internauci klikają w strony www znajdujące się wysoko w wynikach wyszukiwania, ponieważ uważają je za najbardziej trafne.

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pod odpowiednimi słowami kluczowymi gwarantuje dotarcie do zainteresowanego ofertą Klienta. 68% użytkowników klika jedynie w linki pojawiające się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania (iProspect Blended Search Results Study, 2008).

3. Firma, której strona internetowa pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania, postrzegana jest jako lider w swojej branży.

SEO według Weblocus


Oferujemy bezpieczne, w pełni etyczne pozycjonowanie naturalne, dzięki któremu osiągane są najlepsze wyniki. Zapewniamy w pełni elastyczne modele rozliczenia, dopasowane do indywidualnych celów naszych Klientów.

Dodatkowo w ramach oferowanej usługi otrzymujesz:

Wstępną analizę serwisu WWW – badanie Twojej strony www pod względem budowy technicznej, aktualnej pozycji i przystosowania do obecności w wyszukiwarkach.

Dostęp do systemu monitorowania pozycji – możesz śledzić pozycje serwisu pod wskazanymi słowami kluczowymi i zobaczyć, jak zmieniała się pozycja w trakcie całego procesu pozycjonowania.

Dostęp do systemu monitorowania wejść i konwersji – możesz obserwować efekty naszej pracy. Dowiesz się m.in., ile osób zdecydowało się na przesłanie zamówienia, czy wypełnienie formularza, trafiając na Twój serwis bezpośrednio z wyszukiwarek.

Comiesięczne raporty– przedstawimy Ci etapy i efekty naszej pracy wraz z podsumowaniem osiągniętych celów.

Analizy ROI


ROI (ang. Return on Investment) jest to wskaźnik wyznaczający rentowność inwestycji, zwrot z poniesionych na reklamę kosztów.
ROI = (zysk z kampanii – koszt kampanii) / koszt kampanii x 100%
Obliczenie wskaźnika ROI da Ci więc odpowiedź na ważne pytanie: ile pieniędzy zarobisz wydając określony budżet na kampanię.

Modele rozliczeń


Chcemy, żeby Klienci zarabiali w wyniku naszych działań, dlatego proponujemy modele rozliczeń dopasowane indywidualnie do konkretnych celów.

Wybrane modele rozliczeń:

Rozliczenie za pozycje pod słowami kluczowymi

Rozliczenie następuje wtedy, kiedy ustalone słowa kluczowe, pod którymi pozycjonujemy naturalnie Twój serwis, znajdą się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania i utrzymają się w niej przez okres minimum 20 dni w miesiącu.

Rozliczenie za ruch generowany z wyszukiwarek

Płacisz tylko za ilość odwiedzin Twojego serwisu. Ustalamy, jakie słowa kluczowe możemy pozycjonować, i optymalizujemy nasze wysiłki, tak aby przyciągnąć jak największą ilość osób zainteresowanych Twoją ofertą.

Rozliczenie za akcję wykonaną przez osoby przekierowane z wyszukiwarek

Rozliczasz się za konkretne działanie internauty na Twoim serwisie – złożenie zamówienia/zapytania, wypełnienie formularza itp. Po ustaleniu słów kluczowych i pożądanych zachowań internautów dążymy do osiągnięcia jak najwyższego współczynnika konwersji.

Decydując się na współpracę z nami, dostajesz dokładnie to, czego potrzebujesz i tylko za to płacisz.
Skuteczność i profesjonalizm naszych działań potwierdza stale rozszerzająca się lista zadowolonych Klientów (zobacz referencje).

Nie zwlekaj, ponieważ już teraz możesz z nami zarabiać!

 

t:   71 786.89.50
m: + 48 728.474.403
e:   j.kozlowska@weblocus.pl


Case Studies

SEM motorem kampanii sprzedażowej DnB NORD
Kampania PPC osiągnęła współczynnik konwersji aż 11,2%, co dało blisko 19-krotnie lepszy wynik od prowadzonych równolegle kampanii display'owych.

Kontakt

Skontaktuj się z naszym doradcą

Tel.: +48 71 78.68.952
E-mail: kontakt@weblocus.pl


Jacob’s Creek
 
 
Kontakt    |    Mapa serwisu    |    Polityka Prywatności
© 2008 Weblocus, ul. Krakowska 180, lokal nr 207, 52-015 Wrocław, tel. +48 71 78.68.952
Adv.pl
 
ft