Weblocus logo - z nami klienci zarabiająCertyfikat Google Analytics QualifiedCertyfikat Adwords Qualified Professional Google
Strefa klienta
 
 

Inne usługi

Audyty SEO


Audyt SEO jest kompleksową analizą aktualnej zawartości i kodu źródłowego serwisu www pod kątem dostępności, funkcjonalności, zgodności ze standardami sieciowymi i optymalizacji na potrzeby pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych.

Cel audytu SEO

Wykrycie w serwisie wszelkich błędów, które zmniejszają jego popularność czy skuteczność sprzedażową z punktu widzenia SEO i utrudniają lub uniemożliwiają jego widoczność w wyszukiwarkach internetowych.

Podczas audytu analizujemy m.in.:

1/ Dostępność serwisu              > Czy serwis dostępny dla użytkowników i robotów wyszukiwarek?

2/ Indeksacja witryny                > Czy witryna zaindeksowana w wynikach wyszukiwania?

3/ Duplicate content                  > Czy istnieje problem zduplikowanej treści dla serwisu?

4/ Adresy URL                          > Czy adresy URL są proste, łatwo dostępne, o unikalnej treści?

5/ Tagi Title                             > Czy tytuły są unikalne i opisowe?

6/ Treść na witrynie                   > czy ilość treści na podstronach jest optymalna?

7/ Meta tagi                             > Czy są unikalne meta tagi na podstronach?

8/ Przekierowania                     > Czy zastosowano przekierowania 301 (stałe) zamiast 302 (tymczasowe)?

9/ Linkowanie wewn.                 > Czy jest dobra, przejrzysta struktura linkowania?

10/ Geolokalizacja                    > Czy rozszerzenie domeny i lokalizacja serwera są właściwe dla serwisu?

11/ Linkowanie na zewnątrz       > Czy są linki do stron godnych zaufania?

12/ Semantyka kodu HTML        > Czy  kod HTML jest przejrzysty i łatwy?


Audyt SEO kończymy przedstawieniem propozycji zmian – skutecznych i etycznych rozwiązań wspomagających rozwój danego serwisu.

Audyty Web Usability


Użyteczność serwisu internetowego (czyli łatwość, z jaką użytkownicy poruszają się po stronie czy przeprowadzają pożądane działania) jest jednym z najważniejszych czynników decydujących zarówno o jego konkurencyjności jak i skuteczności.

Na czym polega audyt Web Usability?

Audyt użyteczności stron www polega na zbadaniu całości rzeczywistych ścieżek użytkowników, czyli ich sposobu poruszania się po stronie – począwszy od źródła wizyty w serwisie (wyszukiwarki, serwisy zewnętrzne) aż do momentu opuszczenia serwisu przez użytkownika. Audyt pozwala ocenić skalę problemów, na jakie internauci mogą trafić na serwisie.
Celem audytu Web Usability jest znalezienie składników serwisu obniżających jego skuteczność.

Elementy ważne z punktu widzenia użytkownika odwiedzającego serwis:

a) identyfikacja serwisu w momencie pierwszego kontaktu
b) przydatność, wiarygodność i atrakcyjność serwisu
c) intuicyjna nawigacja, nazwy menu, system wyszukiwania
d) adekwatny, zrozumiały, czytelny i odpowiednio umiejscowiony tekst
e) jasne procedury rejestracji, zamówień
f) przydatność systemu pomocy FAQ
g) możliwość kontaktu

Ze szczegółowego raportu Webusabilty dowiesz się:

1. Jakie elementy wpływają na użyteczność serwisu.
2. Jakie problemy obniżają użyteczność serwisu z punktu widzenia użytkowników.
3. Jakie są możliwości naprawienia tych problemów.

Audyt Webusability, zarówno na istniejącym serwisie, jak i na funkcjonalnym prototypie, przeprowadzamy wspólnie ze specjalistami z webaudit.pl.


SEO Consulting


Co to jest SEO Consulting?

SEO Consulting to dzielenie się naszą wiedzą właśnie z Tobą.
Głównym celem SEO Consultingu jest szukanie najlepszych metod i rozwiązań dla Twojego serwisu pod kątem pozycjonowania.

Dyspozycyjność Weblocus

W ciągu 30 dni od przekazania raportu z analizą i wytycznymi prowadzimy konsultacje w zakresie wdrażania zmian na serwisie. Konsultacje mogą przybrać formę wymiany e-maili, rozmów telefonicznych czy telekonferencji.

SearchSTAT


Skuteczne pozycjonowanie naturalne to przede wszystkim dokładny pomiar osiąganych efektów.
Przez cały czas współpracy z nami masz dostęp on-line do swojego konta utworzonego w „Strefie Klienta” na serwisie www.weblocus.pl.

Zalety i korzyści SearchSTAT:

Monitoring pozycji – narzędzie, dzięki któremu wiesz dokładnie, jak pozycjonowany jest Twój serwis.
Monitoring pozycji daje dostęp do następujących informacji:

1. Lista sprawdzanych słów dla każdej z wyszukiwarek (łącznie z warunkami płatności).
2. Lista słów kluczowych dla każdej wyszukiwarki z pozycjami w danym dniu.
3. Historia pozycji pod określonym słowem w danej wyszukiwarce dla wybranego okresu.

Statystyki wejść z wyników naturalnych oraz płatnych linków – narzędzie, które pozwala Ci na bieżąco sprawdzać efekty pozycjonowania Twojego serwisu.

Informacje pochodzące ze statystyk to:

1. Liczba wejść z wyszukiwarek na serwis w dowolnym przedziale czasowym.
2. Najpopularniejsze słowa kluczowe – TOP 10-30 słów.
3. Lista wszystkich słów kluczowych dla każdej wyszukiwarki.
4. Wykresy dzienne i miesięczne wejść z wyszukiwarek.

Konwersja, czyli mierzenie każdej dokonanej akcji (np. zamówienie, wysłanie formularza) – narzędzie, które daje Ci wiedzę o stopniu zainteresowania internautów Twoją ofertą.

Szczegółowe informacje, które otrzymujesz:

1. Wyszukiwarka, z której wszedł internauta.
2. Słowo kluczowe, które wpisał internauta.
3. Rodzaj odnośnika, z jakiego wszedł internauta (naturalny czy płatny).
4. Dzień i dokładna godzina wejścia na serwis.
5. Dzień i dokładna godzina wykonania akcji.






Case Studies

Kampania Weblocus dla Winiary.pl
20 groszy kosztowało pozyskanie wejścia z Google na Winiary.pl

Kontakt

Skontaktuj się z naszym doradcą

Tel.: +48 71 78.68.952
E-mail: kontakt@weblocus.pl


Jacob’s Creek
 
 
Kontakt    |    Mapa serwisu    |    Polityka Prywatności
© 2008 Weblocus, ul. Krakowska 180, lokal nr 207, 52-015 Wrocław, tel. +48 71 78.68.952
Adv.pl
 
ft